نحوه تنظیم فشار پکیج بوتان
  1. خانه
  2. تعمیر پکیج شوفاژ
  3. تنظیم فشار پکیج بوتان چند مرحله دارد؟

تنظیم فشار پکیج بوتان چند مرحله دارد؟


نحوه تنظیم فشار پکیج بوتان چگونه انجام می شود؟ برای تنظیم فشار پکیج بوتان خود به دنبال تعمیرکاران ماهر و کار بلد هستید با نمایندگی مسعود سرویس در تهران همراه باشید.

نمایندگی مسعود سرویس یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین نمایندگی در تهران و شمال و غرب تهران است که توانسته است رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند.

اگر پکیج بوتان شما نیاز به تنظیم فشار  دارد با نمایندگی مسعود سرویس همراه باشید با نمایندگی مسعود سرویس دیگر نگران هیچ گونه خرابی پکیج بوتان یا دیگر پکیج های خود نباشید چون تکنسین های نمایندگی مسعود سرویس در اولین تماس و دریافت آدرس در اولین فرصت درب منزل یا محل کار شما هستند.

پکیج بوتان

همانطور که همه ای شما می دانید پکیج بوتان یکی از بهترین و قدیمی ترین برندهای پکیج  در ایران است که طرفداران زیادی دارد. پکیج های بوتان یک مزیت بسیار خوبی نسبت به موتور خانه های قدیمی دارند.

این پکیج ها به صورت مستقل استفاده می شوند و در هر واحد از یک پکیج استفاده می کنند، پکیج های بوتان به جای کمتری نیاز دارند، پکیج های بوتان برای سوخت از گاز شهری استفاده می کنند و نسبت به دیگر سیستم ها کم هزینه هستند.

بررسی کنید: تنظیم شیرگاز پکیج بوتان

پکیج های بوتان با وجود اینکه یکی از معروف ترین و قدیمی ترین سیستم های گرمایشی هستند اما مانند ‌دیگر پکیج ها نیاز به سرویس کردن، تنظیم کردن فشار، رسوب گیری و هوا گیری نیاز دارند که اگر به موقع سرویس شوند جای هیچ نگرانی باقی نمی ماند.

نحوه تنظیم فشار پکیج بوتان چگونه انجام می شود؟

تنظیم فشار پکیج یکی از مهمترین مواردی است که باید حتما به موقع انجام شود و گرنه ممکن است پکیج دچار خرابی های بیشتری مانند نشت آب پکیج و صدمه دیدن پمپ سیرکولاتور شود.

در واقع این کار سختی نیست افرادی که خیلی وقت است از این نوع سیستم گرمایشی استفاده می کنند به راحتی می توانند فشار پکیج خود را تنظیم کنند.

اما افرادی که در تنظیم فشار پکیج بوتان خود مهارت کافی ندارند می توانند از نمایندگی های نزدیک محل مسکونی خود کمک بگیرند.

اگر ساکن تهران هستید ما قدیمی ترین و معتبر ترین نمایندگی بوتان را به شما پیشنهاد می دهیم، تکنسین های نمایندگی مسعود سرویس به راحتی می توانند فشار پکیج شما را تنظیم کنند.

فشار استاندار پکیج بوتان و دیگر نوع پکیج ها بین ۱ تا ۲ بار است.

اگر زمانی فشار آب پکیج از این حد بالاتر برود و از حد نرمال خود پایین تر بیاید باید حتما فشار آن تنظیم شود برای

مرحله اول 

شیر ورودی آب پکیج را ببندیم تا آب وارد لوله های پکیج نشود.

در مرحله دوم

شیر پرکن پکیج را باز می کنیم و بعد از آن فشار آب را برسی می کنیم. برای برسی فشار آب یکی از شیر های آب گرم پکیج را باز می کنیم این کار باعث تخلیه آب گرم و کاهش فشار مانومتر می شود.

در مرحله سوم

آب گرم مصرفی را نیز می بندیم  با این کار شیر پرکن پکیج بوتان هم نیز بسته می شود.
و در آخر آب سرد را باز می کنیم و فشار مانومتر را دوباره تنظیم می کنیم.

برای افزایش فشار پکیج بوتان فقط شیر آبی رنگی که زیر پکیج قرار دارد را بر خلاف عقربه های ساعت می چرخانیم تا عقربه پکیج بر روی عدد 1 نیم قرار بگیرد، بعد از آن شیر پرکن را به جهت عقربه های ساعت می چرخانیم و شیر را کامل می بندیم، با این کار فشار پکیج بوتان خود را تنظیم می کنیم.

بررسی مرتبط: علت گرم و سردشدن آب پکیج چیست؟

توجه داشته باشید برای بالا بردن فشار پکیج در زمانی که فشار آب از ۱ پایین تر است بهترین زمان ساعت  ۱۲ شب است که فشار آب بالا باشد.

دلیل بالا رفتن فشار پکیج بوتان؟

فشار بالای پکیج بوتان شما می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، که این دلایل عبارتنداز:

  • تجمع هوا در پکیج
  • خرابی پمپ سیرکولاتور
  • خراب بودن کلید حرارتی
  • لوله کشی غیر استاندارد
  • کم بودن ارتفاع شعله
  • جمع شدن رسوبات در پکیج بوتان
  • خراب شدن شیر پرکن
  • تخلیه باد در منبع انبساط
  • خراب بودن شیر بای پاس

و دیگر دلایلی که باعث بالا رفتن فشار پکیج بوتان می شود برای تعمیر این مشکلات بهترین کار تماس با نمایندگی پکیج بوتان است.

حرف آخر

اگر به دنبال بهترین تعمیر کاران و تکنسین های پکیج بوتان در تهران، شمال و غرب تهران هستید با نمایندگی مسعود سرویس همراه باشید‌. نمایندگی مسعود سرویس یکی از با تجربه ترین و باسابقه ترین نمایندگی پکیج بوتان در تهران است. نمایندگی مسعود سرویس در 7 روز هفته در خدمت شما عزیزان است.

امتیاز دهی به مطلب
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

تماس