علت گرم و سرد شدن آب پکیج چیست؟
  1. خانه
  2. تعمیر پکیج شوفاژ
  3. علت گرم و سرد شدن آب پکیج چیست؟

علت گرم و سرد شدن آب پکیج چیست؟


گرم و سرد شدن آب پکیج ها یکی دیگر از مشکلات پکیج ها است که نیاز به تعمیر دارد و بهترین راه برای رفع این مشکل تماس گرفتن با نمایندگی آن است.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا خودم می توانم در منزل یا محل کارم مشکل گرم و سرد شدن آب پکیج را رفع کنم؟

خیر؛ پکیج ها سیستم های گرمایشی هستند که در آن ها هم از لوله های آب و گاز و هم سیم کشی برق به کار رفته است، به همین منظور پکیج ها سیستم های گرمایشی حساسی هستند که باید برای هر نوع خرابی آن ها با تعمیر کاران ماهر که مدرک فنی حرفی دارند و دوره تعمیر کردن پکیج ها را گذرانده اند و یا نمایندگی پکیج تماس گرفته شود.

همچنین بررسی کنید: چرا پکیج انفجاری روشن می شود؟

نمایندگی مسعود سرویس یکی از بزرگترین و قدیمی ترین نمایندگی انواع پکیج در تهران بزرگ است که هم در شمال تهران و هم در غرب تهران نمایندگی دارد و تکنسین ها در اولین تماس و در کمترین زمان ممکن درب منزل شما خواهند بود.

نمایندگی مسعود سرویس با داشتن بهترین تکنسین ها و تعمیر کاران می تواند تمام مشکلات و خرابی انواع پکیج ها را تعمیر کند. اگر میخواهید زمستانی بدون نگرانی خرابی پکیج خود داشته باشید با سایت مسعود سرویس همراه باشید.

علت گرم و سرد شدن آب پکیج ها چیست؟

گرم و سرد شدن آب پکیج در بعضی وقت ها به پکیج مربوط است و در بعضی وقت ها به پکیج مربوط نیست، عللی های که به پکیج مربوط هستند عبارتند از:

خرابی فلورگلاتور یا فلوسوئیچ

یکی از دلایل گرم و سرد شدن آب پکیج ها خرابی فلورگلاتور یا فلوسوئیچ است. اگر پکیج شما مشکل گرم و سرد شدن آب را دارد وقتی آب حمام را باز کنید و بخواهید آب را ولرم کنید آب سرد می شود ولی وقتی سمت آب گرم هست آب داغ است در این مواقع احتمال اینکه فلورگلاتور خراب شده است وجود دارد.

رسوب گرفتن مبدل

یکی دیگر از دلایل گرم و سرد شدن آب پکیج رسوب گرفتن مبدل پکیج است که آب مورد نیاز از آن عبور می کند.

تنظیم نبودن شعله پکیج

از دیگر دلایل گرم و سرد شدن آب پکیج تنظیم نبودن شعله مناسب پکیج است.

ضعیف شدن پمپ

ضعیف شدن پمپ هم می تواند دلیل گرم و سرد شدن آب پکیج باشد اما این مشکل فقط در پکیج های دو مبدله به وجود می آید.

خراب شدن سنسور آب گرم

اگر سنسور آب گرم خراب باشد برد به اشتباه نشان می دهد که آب بیش از حد گرم شده است.

مشکل در فنر سو پاپ بای پس

در بعضی مواقع فنر سوپاپ بای پس نیمه باز باشد این امر باعث گرم و سرد شدن آب پکیج می شود.

خرابی شیر برقی یا شیر سه طرفه

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث گرم و سرد شدن آب پکیج می شود خراب شدن شیری برقی یا شیر سه طرفه است.

خرابی پرشرهوا

یکی دیگر از مشکل های پکیج ها که باعث گرم و سرد شدن آب پکیج می شود خرابی پرشور هوا است البته این مشکل به ندرت در پکیج ها دیده می شود.

اگر پکیج شما هم مشکل گرم و سرد شدن آب را دارد ممکن است یکی از مواردی که بالا نام برده شده است.

بررسی کنید: علت گرمای کم رادیاتورها چیست؟

دلیل گرم و سرد شدن آب پکیج شما باشد اما بعضی مواقع امکان دارد پکیج شما هیچ کدام از این مشکلات را نداشته باشد و مشکل از (خرابی پمپ ساختمان باشد، یا به دلیل تنظیم نبودن پمپ آب ساختمان باشد) برای تعمیر پمپ آب ساختمان و تنظیم کردن پمپ نیازی به تعمیر کار نیست.

مثلاً برای تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران بهترین کار برای رفع مشکل گرم و سرد شدن آب پکیج همراه بودن با نمایندگی آن است که دارای تکنسین های با تجربه است‌.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم دلیل گرم و سرد شدن آب پکیج ها را به شما معرفی کنیم و حتما همه ای شما خوب می دانید برای رفع این گونه مشکلات پکیج باید حتما با نمایندگی آن تماس حاصل فرمائید.

نمایندگی مسعود سرویس یکی از بزرگترین و معتبر ترین نمایندگی های انواع پکیج ها در تهران است که می تواند تمام مشکلات پکیج شما را تعمیر کند.

نمایندگی مسعود سرویس با داشتن تکنسین های با تجربه و با اخلاق توانسته است رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند، همراه بودن با نمایندگی مسعود سرویس یعنی انتخاب آسایش و آرامش در زمستان سرد.

امتیاز دهی به مطلب
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

تماس