بررسی کدهای خطای پکیج ایساتیس
  1. خانه
  2. تعمیر پکیج شوفاژ
  3. انواع کد های خطای پکیج ایساتیس

انواع کد های خطای پکیج ایساتیس


اگر شما از پکیج های دیواری ایساتیس استفاده می کنید باید با انواع کد خطای پکیج ایساتیس آشنا باشید. پکیج ایساتیس یکی از بهترین برندهای پکیج ایرانی به شمار می رود که در برخی از مواقع با مشکل مواجه می گردد.

زمانی که ارورهای متنوع را روی پکیج مشاهده کردید باید بدانید که هر یک از ارورها معنی خاصی دارند. کد خطا یکی از علامت هایی می باشد که در شرایط متنوع از سمت دستگاه صادر می گردد.

هر یک از کدهای خطای پکیج ایساتیس به معنی خرابی یکی از بخش ها می باشد. اگر انواع کدهای خطا پکیج ایساتیس را بشناسید می توانید ایراد پکیج را سریعا را رفع کنید.

برخی از انواع کد خطای پکیج ایساتیس نشان دهنده خرابی یکی از بخش های خاص و مهم پکیج می باشد. در صورتی که این کدها را مشاهده کردید باید از تعمیرکاران نمایندگی درخواست تعمیر پکیج ایساتیس را داشته باشید.

اما برخی از کدهای خطا پکیج ایساتیس ساده می باشد و شما سریعا می توانید آنها را رفع کنید. بنابراین در این مطلب انواع کدهای خطا پکیج ایساتیس را معرفی می کنیم تا شما با تمامی کدها آشنا شوید.

بررسی کنید: نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران

در صورتی که می خواهید ایراد پکیج خود را رفع کنید می توانید با متخصصان نمایندگی پکیج ایساتیس تماس بگیرید و از آنها درخواست تعمیر پکیج تان را داشته باشید.

کد خطای پکیج ایساتیس

آشنایی با انواع کد خطای پکیج ایساتیس مدل مهر و نیواستار

پکیج های ایساتیس مدل های متنوع دارند که هر یک از مدل ها، دارای کد خطای متنوع هستند. برخی از انواع کد خطای پکیج ایساتیس مدل مهر و نیواستار که باید به خوبی آنها را بشناسید تا در صورت مشاهده برای رفع آنها اقدام کنید عبارت هستند از :

کد E1

در صورتی که این کد خطا پکیج ایساتیس را روی صفحه ال سی دی مشاهده کردید باید بدانید که آب درون مبدل اصلی کم است. ابتدا باید مطمئن شوید که نشتی درون پکیج وجود ندارد.

سیستم های لوله کشی و رادیاتور ها را باید مورد بررسی قرار دهید. شیر پرکن پکیج را باز نمایید تا فشار آب را بین یک و نیم تا دو و نیم برسانید. اگر بازهم دستگاه این کد خطا را نشان داد باید سوئیچ آب دستگاه را تعویض کنید.

کد E2

اگر این کد خطا پکیج ایساتیس را مشاهده کردید یعنی شعله به وسیله دستگاه تشخیص داده نشده است. برای رفع کردن این خطا باید از وصل بودن گاز به پکیج اطمینان حاصل نمایید. سپس جرقه زن را چک کنید، شیر گاز دستگاه را باید در مرحله بعدی باز نمایید.

اگر با ریست کردن پکیج، دستگاه کار نکرد باید الکترود جرقه زن یا جرقه زن را تعویض نمایید. در صورتی که باز هم مشکل به وجود آمد دستگاه به تعویض برد نیاز دارد.

کد خطا پکیج ایساتیس E3

این کد خطا پکیج ایساتیس یعنی درجه حفاظت کردن از دمای آب دستگاه، در مدار گرمایش قرار گرفته است. در این حالت دمای آب بیش از اندازه بالا می رود و سنسور دچار مشکل می گردد.

از آنجایی که این حالت بیشتر مربوط به گرمایش دستگاه می باشد باید پکیج را خاموش کنید. پس از آن از تعمیرکار پکیج ایساتیس درخواست نمایید که سنسور گرمایش پکیج را عوض کند.

دقت  داشته باشید که تنها تعمیرکاران و متخصصان نمایندگی پکیج ایساتیس می توانند برای تعویض سنسور اقدامات لازم را انجام دهند.

کد های خطای E در پکیج ایساتیس

کد E4

زمانی که آب مصرفی پکیج ایساتیس به دلیل خرابی سنسور دچار مشکل می شود این کد خطای پکیج ایساتیس را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که این کد را روی صفحه مشاهده کردید باید سنسور آب گرم مصرفی را تعویض نمایید.

کد خطا پکیج ایساتیس E6

اگر سنسور دود پکیج ایساتیس دچار مشکل شود این کد خطا پکیج ایساتیس را مشاهده خواهید کرد. البته باید بدانید که در صورت خرابی فن و یا پرشر هوا، این کد خطا روی صفحه نشان داده می شود.

اگر مسیر خروجی دود درون پکیج مسدود شود، این کد خطا را باید جدی بگیرید. به طور معمول با به وجود آمدن این کد، پیج به صورت خود به خود خاموش خواهد شد.

بیشتر : تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران

برای رفع کردن این مشکل باید علت اصلی را ابتدا متوجه شوید. روش رفع نمودن این کد بستگی به فعال و غیر فعال بودن دستگاه دارد. ابتدا باید مسیر دودکش مورد بررسی قرار بگیرد. سپس حلقه های مسیر ورودی هوا باید باز شود.

پرشر سوییچ و سیم هایی که به آن وصل هستند نیز باید به خوبی بررسی شوند. شلنگ رابط و لوله فن نیز باید در این مرحله بررسی شد. پس از آن اگر سرعت فن کم باشد باید دور فن تعویض شود.

کد عیب یابی پکیج ایساتیس

کد E7

زمانی که این کد خطای پکیج ایساتیس را روی صفحه ال سی دی مشاهده کردید باید بدانید که دمای آب مصرفی بسیار بالا است. دستگاه از آنجایی که وظیفه اصلی اش محافظت می باشد.

این ارور را صادر می کند. بعد از اینکه این ارور به وجود می آید، دستگاه به صورت خود به خود خاموش خواهد شد. شما با مشاهده این کد باید دمای دستگاه را به 10 درجه برسانید.

دمای دستگاه باید کمتر از دمای ترموستات باشد. اگر پس از ریست کردن دستگاه، پکیج روشن نشود باید بدانید که ممکن است ترموستات دچار مشکل شده باشد.

کد E8

زمانی که ارتباطات هر یک از بخش های درونی برد دستگاه دچار مشکل شود باید بدانید که این کد خطا پکیج ایساتیس را ممکن است مشاهده کنید.

در صورتی که این کد خطا را روی پکیج مشاهده کردید باید برای تعویض برد پکیج اقدام کنید. تعویض برد پکیج یک اقدام حرفه ای می باشد که تنها تعمیرکاران این کار را انجام می دهند.

برای اینکه با کیفیت ترین و بهترین برد روی پکیج نصب شود باید از تعمیرکاران نمایندگی درخواست تعویض برد را داشته باشید. آنها به خوبی با انواع برد پکیج ایساتیس آشنا هستند. به همین دلیل بهترین برد را روی پکیج نصب می کنند.

آشنایی با کد خطای پکیج ایساتیس مدل کاریز

یکی دیگر از پکیج های ایساتیس مدل کاریز می باشد. کدهای خطای پکیج مدل کاریز متفاوت است. کدهای خطا در این پکیج به صورت حرف انگلیسی و عدد نشان داده خواهد شد. برخی از مهم ‌ترین کدهای خطای پکیج ایساتیس مدل کاریز عبارت است از :

 

کدهای خطای نشانگر پکیج ایساتیس

کد E1

این کد خطا پکیج ایساتیس نشان دهنده گرمای بیش از اندازه دستگاه می باشد. برای رفع این کد باید ابتدا ترموستات را بررسی کنید سپس عملکرد پمپ و مسیر گرمایش را مورد بررسی قرار دهید. تخلیه هوای مسیر و همچنین چک کردن شیر گاز مرحله بعدی برای رفع این کد خطا می باشد.

کد خطا E2 پکیج های ایساتیس مدل کاریز

این کد یکی دیگر از کدهای خطای پکیج ایساتیس می باشد. در صورت تغییر بیش از اندازه دما که سه بار تکرار شود این کد نشان داده خواهد شد. برای رفع این کد باید هواگیری پکیج را به صورت اصولی انجام دهید.

باز کردن شیر پرکن و همچنین بررسی سنسورها جهت رفع این کد اهمیت زیادی دارد. اگر شما سرویس دوره ‌ای پکیج ایساتیس را به صورت دقیق انجام دهید این کد را روی پکیج به خود مشاهده نخواهید کرد.

کد E3

یکی دیگر از انواع کد خطای پکیج ایساتیس این کد است. دلیل اصلی آن تغییر دمای آب گرم و برگشت آب می باشد.

راه حل رفع این کد این است که شما تمامی موارد بیان شده برای کد خطای قبلی را به صورت اصولی پیگیری کنید. رسوب گیری یکی از مهم‌ ترین مواردی به شمار می ‌رود که شما برای رفع این کد می توانید انجام دهید.

کد خطا پکیج ایساتیس E5

بالا بودن ۱۰ درجه دمای آب گرم موجب به وجود آمدن این کد خطا پکیج ایساتیس می شود. برای رفع این مشکل باید شیر پرکن را باز کنید و هواگیری سیستم را به صورت اصولی انجام دهید.

چک کردن محل نصب هر یک از سنسور ها و همچنین بررسی کردن مسیر گرمایش اهمیت زیادی دارد. اگر مایل هستید که در کمترین بازه زمانی این کد را از بین ببرید باید از تعمیرکاران و متخصصانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت های لازم را دریافت کنید.

کد خطا E6

یکی دیگر از انواع کدهای خطای پکیج ایساتیس مدل کاریز این کد خطا می باشد. در صورتی که دمای آب گرمایشی بیشتر از ۳۰ درجه باشد این کد نشان داده خواهد شد.

راه حل رفع این مشکل باز کردن شیر پرکن و هواگیری سیستم می باشد. همچنین محل نصب سنسور ها را باید با مشاهده این کد بررسی کنید. برای رفع این کد باید از تعمیرکاران نمایندگی پکیج ایساتیس درخواست بررسی پکیج را داشته باشید.

امتیاز دهی به مطلب
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

تماس