علت انفجاری روشن شدن پکیج ها چیست؟
  1. خانه
  2. تعمیر پکیج شوفاژ
  3. چرا پکیج انفجاری روشن می شود؟

چرا پکیج انفجاری روشن می شود؟


چرا پکیج انفجاری روشن می شود:چرا بعضی وقت ها پکیج انفجاری روشن می شود؟ انفجاری روشن شدن پکیج ها یکی از مهم ترین مشکلات پکیج ها است که باید حتما توسط نمایندگی پکیج تعمیر شود.

در بعضی مواقع افراد زیادی هستند که با خود می گویند آیا می توانند مشکل انفجاری روشن شودن پکیج را خودشان در خانه یا محل کار تعمیر کنند؟

خیر نمی توانند تعمیر کنند چون تعمیر این مشکل پکیج یک کار کاملا تخصصی بوده که باید حتما زیر نظر بهترین تعمیر کارانی که مدرک فنی حرفی دارند و دوره تعمیر کردن پکیج ها را گذرانده اند انجام شود.

نمایندگی مسعود سرویس یکی از بزرگترین و قدیمی ترین نمایندگی انواع پکیج در تهران است که دارای چند شعبه نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران و شمال تهران است.

نمایندگی مسعود سرویس با داشتن بهترین تکنسین ها و تعمیر کاران می تواند تمام مشکلات و خرابی انواع پکیج ها را تعمیر کند. اگر میخواهید زمستانی بدون نگرانی خرابی پکیج خود باشید با سایت مسعود سرویس همراه باشید.

علت انفجاری روشن شدن پکیج ها چه می باشد؟

همانگونه که همه شما می دانید پکیج ها سیستم های گرمایشی هستند که در تمام فصل ها آب گرم ما را تامین می کنند و در فصل های سرما بهترین سیستم گرمایشی هستند.

به همین منظور به یکی از محبوب ترین سیستم های گرمایشی در میان خانواده ها تبدیل شده است. پکیج ها همانند دیگر وسایل خانگی امکان دارد بعضی وقت ها دچار خرابی های مانند:

  • روشن نشدن پکیج
  • افت فشار پکیج
  • گرم نشدن آب پکیج
  • خرابی ترموستات پکیج
  • نشتی آب از پکیج
  • روشن نشدن پکیج

و خرابی های دیگر شوند که باید توسط نمایندگی هایشان تعمیر شوند‌، یکی دیگر از خرابی های احتمالی که کمتر در پکیج ها رخ می دهد روشن شدن انفجاری آن ها است که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که عبارتند از:

یکی از دلایل روشن شدن انفجاری پکیج ها تنظیم نبودن فشار گاز است. اگر گاز پکیج کم و زیاد شود و هنگام روشن کردن گاز کافی به سیستم نرسد و بعد از آن گاز زیادی وارد سیستم شود باعث انفجار و صدای بلند می شود.

از دیگر دلایل روشن شدن انفجاری پکیج ها استفاده از گاز شهری به جای گاز مایع است، این کار یکی از بزرگترین اشتباه ها است که باعث اختلال در عملکرد روزنه های اطراف مشعل و جرقه زن می شود که حاصل آن روشن شدن انفجاری پکیج است.

یکی دیگر از دلایل روشن شدن انفجاری پکیج مشکلات برقی پکیج است مانند، مشکل برقی یا اکسید شدن الکترود جرقه زن، نشتی برق یا برق دزدی، مشکل در ترانس برق جرقه زن، ضعیف شدن قدرت جرقه زن به علت افت ولتاژ برق شهری.

از مهم ترین دلایل روشن شدن انفجاری پکیج ها مناسب نبودن فاصله بین شعله پکیج با الکترود جرقه زن است‌ فاصله بین این دو باید ۳ تا ۵ میلی متر باشد.

مقاله مرتبط: علت افت بار پکیج چیست؟

از دیگر دلایل روشن شدن انفجاری پکیج ها کافی نبودن اکسیژن و خرابی یا مشکل در دود کش پکیج ها است،‌ پکیج ها هنگام سوزاندن گاز نوعی گاز مضر تولید می کنند که باید این گاز از طریق دود کش خارج شود.

اگر این گاز از دود کش خارج نشود امکان دارد یا در خانه و محل کار پخش شود که خطر زیادی دارد و باعث مسموم شدن افراد می شود، یا باعث روشن شدن انفجاری پکیج می شود.

راه حل هایی برای پیشگیری از روشن شدن انفجاری پکیج ها

برای پیشگیری از روشن شدن انفجاری پکیج ها هنگام نصب پکیج خود حتما از نمایندگی آن کمک بخواهید چون پکیج باید حتما زیر نظر متخصص خود نصب شود تا دچار هیچ گونه مشکلی نشود‌ چون پکیج ها به لوله های گاز و لوله های آب و سیم برق کشی وصل هستند به همین منظور نصب این سیستم ها کار تخصصی بوده و باید حتما تکنسین های نمایندگی آن را نصب کند.

همچنین بررسی کنید: آموزش هواگیری پکیج و شوفاژ

هر گاه خواستید پکیج نصب کنید یا اینکه پکیج شما دچار مشکل و خرابی شد با تعمیر کار متخصص نمایندگی مسعود سرویس تماس برقرار کنید تا بهترین تکنسین ها خود را نزد شما بفرستد. نمایندگی مسعود سرویس دارای تکنسین های با تجربه و دارای مدرک فنی حرفه ای است که سالانه برای نصب و راه اندازی جدید ترین سیستم های پکیج ها و تعمیر آن ها دوره می بینند‌.

سخن پایانی

در نمایندگی مسعود سرویس تمام قطعاتی که برای تعویض استفاده می شود اصل بوده و دارایی گارانتی ۲۴ماه هستند.

امتیاز دهی به مطلب
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

تماس