علت نشت آب از پکیج ایران رادیاتور و بوتان
  1. خانه
  2. تعمیر پکیج شوفاژ
  3. علت نشت آب از پکیج ایران رادیاتور و بوتان

علت نشت آب از پکیج ایران رادیاتور و بوتان


علت نشت آب از پکیج ایران رادیاتور و بوتان چیست؟ پکیج ها سیستم گرمایشی بسیار خوبی هستند که مزیت های فراوانی دارند و مهم ترین مزیت پکیج ها حذف بخاری ها از خانه ها و محل کار است.

با تمام خوبی های که پکیج ها دارند در بعضی مواقع دچار مشکلات و خرابی می شوند که باید برای رفع این مشکلات و خرابی ها حتما با نمایندگی آن ها تماس بگیرید.

این سوال برای خیلی از افرادی که از سیستم های گرمایشی استفاده می کنند پیش می آید که آیا خودم می توانم خرابی های پکیج را برطرف کنم؟

خیر پکیج ها سیستم های پیچیده ای هستند که هم از لوله های آب و گاز و هم سیم برق در آن ها به کار رفته است به همین منظور برای رفع هر گونه خرابی و نشتی آب با نمایندگی پکیج در میان بگذارید؟

حتماً بخوانید: آموزش رسوب گیری پکیج بوتان

یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و بوتان در تهران نمایندگی مسعود سرویس است که توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب کند.

اگر پکیج ایران رادیاتور یا بوتان شما یا هر نوع دیگر از پکیج های شما دچار نشتی آب شده است با نمایندگی مسعود سرویس همراه باشید.

با نمایندگی مسعود سرویس دیگر نگران نشتی آب پکیج ایران رادیاتور و بوتان خود نباشید چون تکنسین های ما در اولین تماس و بعد از دریافت آدرس در کمترین زمان درب منزل شما خواهند بود.

علت نشت آب از پکیج ایران رادیاتور و بوتان چیست؟

نشت آب از پکیج مخصوصا در فصل سرما یکی از بزرگترین مشکلات پکیج است که بعضی مواقع دچار آن می شوید که باید حتما این خرابی هرچه زودتر تعمیر شود.

زیرا نشتی آب از پکیج ایران رادیاتور و بوتان خود باعث به وجود آمدن مشکلات دیگری مانند گرم و سرد شدن آب پکیج و افت فشار پکیج می شود به همین منظور برای رفع این مشکلات حتما از نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور کمک بخواهید تا هرچه زودتر نشتی آب پکیج را تعمیر کنند.

نشتی آب از پکیج ایران رادیاتور و بوتان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که عبارتند از:

  • سوراخ شدن مبدل پکیج ایران رادیاتور و بوتان.
  • یکی از علت های نشتی آب پکیج در ایران رادیاتور و بوتان سوراخ شدت مبدل آن ها است.
  • آسیب دیدن شیر اطمینان پکیج بوتان و ایران رادیاتور.

شیر اطمینان مربوط به امنیت پکیج است و کمتر پیش می آید که دچار نشتی آب شود اگر زمانی فشار آب پکیج بالا باشد فشار اضافی را آزاد می کند‌.

شیر اطمینان زمانی دچار نشتی آب می شود که به آن ضربه وارد شده باشد و باعث نشتی شود.

خراب شدن شیر پرکن و نشتی آب از آن

از دیگر علت های نشتی آب پکیج ایران رادیاتور و بوتان می توان به خراب شدن شیر پرکن پکیج اشاره کرد اگر شیر پرکن پکیج خراب شود باعث افزایش فشار پکیج می شود که باعث نشتی آب پکیج ایران رادیاتور و بوتان شما می شود.

بیشتر: تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران

آب بندی نشدن پکیج بوتان یا ایران رادیاتور

یکی دیگر از علت های نشتی آب پکیج ایران رادیاتور و بوتان آب بندی نشدن پکیج هنگام نصب است، زمانی که پکیج نصب می شود باید حتما اتصالات نصب و آب بندی شوند تا بعدا دچار نشتی آب نشوند.

خراب شدن دیافراگم پکیج ایران رادیاتور و بوتان

دیافراگم ها در پکیج ها مسئولیت کنترل حجم اضافی آب را دارند اگر زمانی دچار مشکل یا خرابی شوند باعث نشتی آب پکیج ها می شوند. برای تعمیر دیافراگم ها باید حتما از تعمیر کاران با تجربه کمک خواست.

نشتی آب مربوط به مدار آب گرم مصرفی

اگر هنگام باز کردن آب شاهد نشتی بیشتر آب پکیج بوتان یا ایران رادیاتور شدید بدانید که مشکل از مدار آب گرم مصرفی است و باید تعمیر شود.

پوسیدگی قطعات داخل پکیج که دائما از آن ها استفاده می شود

یکی دیگر از علت های نشتی آب پکیج ایران رادیاتور و بوتان پوسیده شدن یکی از قطعات درون پکیج است. به خاطر اینکه این قطعات دائما مورد استفاده هستند.

بررسی بیشتر: نمایندگی پکیج بوتان در شمال تهران

زنگ‌ زدن مبدل پکیج ایران رادیاتور و بوتان

زنگ زدن مبدل پکیج یکی دیگر از علت های نشتی آب پکیج است که اگر دلیل نشتی آب پکیج باشد باید حتما مبدل تعویض شود.

خرابی در پمپ پکیج بوتان و ایران رادیاتور

اگر تمام موارد را برسی کردید و نشتی پکیج ایران رادیاتور و بوتان در آن ها نبود حتما پمپ پکیج را برسی کنید، در پکیج ها گردش آب گرم در لوله ها، گرم کردن رادیاتورها و گرم کردن آب گرم وظیفه پمپ سیرکولاتور پکیج است.

با توجه به این که پمپ سیرکولاتور پکیج های ایران رادیاتور و بوتان از کیفیت بالای برخوردار هستند اما به دلیل اینکه دائما کار می کند احتمال فرسودگی و نشتی آب از آن وجود دارد.

امتیاز دهی به مطلب
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

تماس