علت افت بار پکیج چیست؟
  1. خانه
  2. تعمیر پکیج شوفاژ
  3. علت افت بار پکیج چیست؟

علت افت بار پکیج چیست؟


علت افت بار پکیج شما چیست؟ یکی از مشکلاتی که امکان دارد برای پکیج ها پیش بیاید افت بار پکیج است که نیاز به تعمیر دارد و باید حتما برای رفع این مشکل با نمایندگی آن پکیج تماس بگیرید.

در بعضی مواقع افراد فکر می کنند می توانند این مشکل کوچکی است و می توانند در خانه یا محل کار مشکل پکیج را رفع کنند.

اما این یک فکر غلطی است تعمیر کردن پکیج ها کار تخصصی است که باید حتما زیر نظر کارمندان فنی حرفه ای تعمیر شود تا یک مشکل کوچک به یک مشکل بزرگ تبدیل نشود.

نمایندگی مسعود سرویس یکی از بزرگترین و قدیمی ترین ها در نمایندگی انواع پکیج ها در تهران است که دارای چند شعبه در غرب تهران و شمال تهران است.

نمایندگی مسعود سرویس با داشتن بهترین تکنسین ها و تعمیر کاران می تواند تمام مشکلات پکیج شما را مانند (افت بار پکیج) را رفع کند. انتخاب مسعود سرویس یعنی انتخاب آسایش و آرامش.

منظور از افت بار پکیج چیست؟ چرا بار پکیج کم می شود؟

افت بار پکیج به همان برابری بین هوا و آب لازم در دستگاه آب بندی شده پکیج گفته می شود که از طریق عقربه روی پکیج نشان داده می شود.

اگر آب و هوای داخل دستگاه برابر باشد زمانی که آب گرم را باز می کنید عقربه فشار پکیج باید بر روی مقدار 1.5 بار باشد.

همچنین بررسی کنید: آموزش هواگیری پکیج و شوفاژ

اما زمانی که پکیج فشار خود را از دست بدهد و آب گرم نشود دچار افت فشار شده است. افت بار پکیج در بعضی از مواقع می تواند طبیعی باشد.

ولی اگر این مسئله چندین بار تکرار شود دستگاه پکیج دچار افت بار شده است و آب مورد نیاز در پکیج وجود ندارد و باعث خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج می شود که در این چنین مواقع دستگاه نیاز به تعمیر دارد.

علت افت بار پکیج چیست؟ و چگونه برطرف می شود؟

پکیج ها بهترین وسایل گرمایشی در فصل زمستان هستند که هم خانه ها را گرم می کند و هم آب گرم سرویس بهداشتی و آشپز خانه را تامین می کند.

خرابی و نیاز به تعمیر پکیج ها مانند دیگر وسایل های برقی و یا گازی دور از انتظار نیست که اگر این خرابی ها در اولین فرصت تعمیر شود جای هیچ گونه نگرانی نیست و نیازی به هزینه بالا ندارد.

درخواست اعزام تعمیرکار: تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران

یکی از مشکلاتی که امکان دارد برای پکیج ها پیش بیاید افت بار  آن ها است که این افت بار می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

بعضی از این دلایل مشکل ساده ای است که یک تعمیر کار معمولی هم می تواند آن را تعمیر کند ولی بعضی از این دلایل نیاز به دانش فنی دارد و باید زیر نظر بهترین تکنسین ها که تعلیم تعمیرات پکیج ها را گذراندن تعمیر شود.

که تکنسین های نمایندگی مسعود سرویس یکی از بهترین و باسابقه ترین تعمیر کاران در تهران شناخته شده هستند که می توانند تمام مشکلات پکیج ها را برطرف کند.

دو علت شایع در افت بار پکیج ها عبارتند از:

  • یکی از علت های افت بار پکیج ها وجود هوا در دستگاه است.
  • از دیگر علت های افت بار پکیج ها می توان به باز ماندن یا خراب شدن شیر پرکن پکیج ها اشاره کرد.

پکیج ها دارای منبع انبساط هستند که این قسمت جزو مهمترین بخش پکیج ها شناخته شده است، اگر این منبع انبساط در هر دستگاه پکیجی معیوب شود باعث افت بار پکیج می شود.و بار پکیج تا زمان تعویض یا تعمیر این بخش بالا نمی آید.

یکی دیگر از علت های افت بار پکیج که فشار پکیج را به سرعت پایین می آورد سوراخ شدن مبدل حرارتی پکیج است.

نشتی پکیج ها نیز یکی دیگر از دلایل افت بار پکیج ها شناخته شده است.

 

عبارات و مواردی که بالا نام برده شده اند می توانند دلیل افت بار پکیج ها باشند که با مشاهده آن ها پکیج شما نیاز به تعمیر ات دارد. این تعمیرات تخصصی بوده و باید زیر نظر تکنسین ها و تعمیر کاران لوازم گرمایشی تعمیر شود.

اگر شما هم با مشکل افت بار پکیج مواجه شده اید و تخصص لازم را برای تعمیر آن ندارید می توانید با نمایندگی مسعود سرویس همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن نزدیک ترین تعمیر کاران متخصص را به محل زندگی یا کار شما اعزام کند.

حرف آخر

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با تمام علت های افت بار پکیج ها آشنا کنیم. اگر پکیج شما هم مشکل افت بار دارد با نمایندگی مسعود سرویس همراه باشید.

تمام تکنسین ها و تعمیر کاران نمایندگی مسعود سرویس دارای تجربه بالا و مدرک فنی حرفه ای هستند که سالانه برای تعمیر جدید ترین پکیج ها دوره می بینند.

امتیاز دهی به مطلب
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

تماس