علت های کم بودن فشار آب گرم در پکیج های دیواری
  1. خانه
  2. تعمیر پکیج شوفاژ
  3. علت کم شدن فشار آب گرم پکیج دیواری

علت کم شدن فشار آب گرم پکیج دیواری


علت کم شدن فشار آب گرم پکیج دیواری چیست؟ آیا شما می دانید چرا بعضی مواقع پکیج دیواری‌ها با مشکل کم‌ شدن آب گرم مواجه می شوند؟ 

علت کم شدن فشار آب گرم پکیج دیواری‌ها می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که باید برای رفع این مشکل حتما با نمایندگی آن پکیج تماس گرفته شود. چون پکیج ها سیستم های پیچیده ای هستند که در آن ها هم  لوله های گاز و آب و هم سیم برق  به کار رفته است.

به همین منظور هنگام بروز هر نوع مشکل باید با تعمیر کار تماس گرفته شود، در بعضی وقت ها بیشتر افراد فکر می کنند تعمیر پکیج ها کار آسانی است  که خودشان می توانند آن را تعمیر کنند این یک اشتباه بزرگ است.

پکیج ها باید حتما به دست تکنسین های ماهر و با تجربه تعمیر شوند. نمایندگی مسعود سرویس یکی از بهترین و معروف ترین نمایندگی انواع پکیج در تهران است که دارای تکنسین های با تجربه و جوان است که در تعمیر انواع پکیج ها مهارت کافی دارند و دارای مدرک فنی حرفی هستند.

مسعود سرویس نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در غرب تهران در شمال تهران هم برای تعمیر پکیج بوتان شعبه دارد. همراه بودن با نمایندگی مسعود سرویس یعنی انتخاب آرامش.

علت کم شدن فشار آب گرم پکیج دیواری چیست؟

علت کم بودن  فشار آب گرم پکیج دیواری می تواند دلیل های مختلفی داشته باشد که این دلیل ها عبارتند از:

نشتی آب در پکیج ها

یکی از علت های کم بودن فشار آب گرم پکیج می تواند به خاطر نشتی آب پکیج ها باشد، در بعضی مواقع امکان دارد لوله های که از زیر زمین رفته اند نشتی داشته باشند، یا ممکن است رادیاتور نشتی داشته باشد.

باز بودن شیرپر کن

از دیگر علت های کم بودن فشار آب گرم پکیج می توان به باز بودن شیر پر کن اشاره کرد. اگر شیر پرکن پکیج باز بماند فشار آب گرم پکیج کم می شود و باعث خاموش شدن پکیج می شود. این مشکل بیشتر در پکیج های بوتان و ایران رادیاتور پیش می آید.

خرابی منبع انبساط

یکی دیگر از علت های کم بودن فشار آب گرم پکیج می توان به خرابی منبع انبساط پکیج اشاره کرد، اگر منبع انبساط پکیج شما باد نداشته باشد یا سوراخ باشد فشار آب گرم پکیج کم می شود در این مواقع باید این قطعه به دست تکنسین های نمایندگی پکیج تعویض شود.

وجود هوا در پکیج

از دیگر علت های کم بودن آب گرم پکیج می توان به هوا داشتن پکیج اشاره کرد. برای رفع این مشکل باید هوای داخل پکیج را خارج کنید. برای خارج کردن هوای پکیج دیواری نیاز به تعمیرکار نیست شما می توانید به راحتی هوای پکیج را خارج کنید.

تنظیم نبودن شیر موتور برقی پکیج

یکی دیگر از علت های کم بودن فشار آب گرم پکیج تنظیم نبودن شیر موتور برقی پکیج دیواری اشاره کرد. اگر شیر موتور برقی پکیج دیواری خراب باشد پکیج شما شعله دارد ولی آب را گرم نمی کند‌. در این زمان شیر موتور برقی شما نیاز به تعمیر دارد که باید حتما از تکنسین های با تجربه کمک بخواهید.

رسوب گرفتن دریچه آب گرم

از دیگر دلیل های کم بودن فشار آب گرم پکیج دیواری می تواند به رسوب گرفتن دریچه آب گرم یا ضعیف شدن فنر سوپاپ اشاره کرد.

خراب یا تنظیم نبودن شیر سه راهه هیدرولیکی

خراب بودن یا تنظیم نبودن شیر سه راهه هیدرولیکی یکی دیگر از علت های کم بودن فشار آب گرم پکیج است. شیر سه راهه هیدرولیکی یکی از مهمترین قطعه پکیج دیواری است که آب گرم پکیج را تامین می کند.

اگر پکیج دیواری شما هم مشکل کم بودن آب گرم دارد ممکن است یکی از مواردی که بالا نام برده شد دلیل این مشکل

باشد که در این مواقع پکیج دیواری شما نیاز به تعمیر دارد  که باید با نمایندگی های آنها تماس گرفته شود.

حرف آخر

اگر شما هم در محل کار یا منزل خود از پکیج دیواری استفاده می کنید و پکیج شما مشکل کم بودن آب گرم را دارد با

نمایندگی مسعود سرویس همراه باشید.

 ما به جرعت می توانیم بگویم نمایندگی مسعود سرویس دارای بهترین تکنسین ها با مدرک فنی حرفه ای را دارد که

توانسته است در تهران بزرگ در میان رقبای خود حرف اول را بزند.

 با توجه به سابقه کاری این نمایندگی در حال حاضر پر طرفدار ترین نمایندگی پکیج ها در تهران است. نمایندگی مسعود سرویس در۷روز هفته ۲۴ ساعته همراه شما عزیزان است.

2/5 - (3 امتیاز)
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

تماس