معنی کلمات روی ماشین لباسشویی
  1. خانه
  2. آخرین مطالب
  3. معنی کلمات روی ماشین لباسشویی

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی


در مقاله معنی کلمات روی ماشین لباسشویی باید از اینجا شروع کنیم که ماشین لباسشویی به عنوان یک وسیله پرکاربرد در اکثر خانه ها وجود دارد. طبق آخرین تحقیقاتی که از خانم های خانه دار به عمل آمده است. ماشین لباسشویی به عنوان یکی از محبوبترین و واجب ترین لوازم خانگی می باشد. که علاوه بر کارایی بسیار بالایی که دارد زیبایی و رنگ آن تاثیر بسزایی در دکوراسیون و چیدمان خانه و مخصوصا آشپزخانه دارد.

با پیشرفت علم، ماشین های لباسشویی نیز پیشرفت کردند و کارایی بیشتری از شستشوی معمولی لباس دارند، به این معنی که علاوه بر شستشوی معمولی لباس ها اکثر ماشین های لباسشویی جدید عملیات هایی مانند شستشوی انواع لباس ها بر اساس رنگ، جنس، میزان زمان شستشو و خیلی دیگر از عملیات ها را انجام می دهند. اما نکته مهمی که ما قرار است این مقاله به آن  بپردازیم بررسی کلماتی است که بر روی ماشین لباسشویی نوشته شده است. ما در این مقاله به بررسی معنی کلمات روی ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت پس تا اخر این مقاله  در سایت مسعود سرویس  با ما همراه باشید.

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی چیست؟

باید توجه داشته باشید که نوشته ها و کلمات روی ماشین لباسشویی به عباراتی مخفف  کلمات می باشد. که در کار کردن ماشین لباسشویی تاثیر گذار می باشند، با اینکه اکثر ماشین های لباسشویی جدید نوشته ها و کلمات آنها یکی است اما ما در این مقاله به بررسی معنی کلمات ماشین لباسشویی دوو و سایر برندهای مشابه می پردازیم.

سیستم ماشین لباسشویی به این صورت است که یکسری فرمان از سمت برد الکتریکی به ماشین منتقل می شود و اجرا می شود. و دانستن معنی کلمات ماشین لباسشویی از طرف ما می تواند کمک شایانی به نحوه صحیح کار کردن ماشین لباسشویی کند. یا به نوعی باید بگوییم که وظیفه انتخاب و ارسال پیغام در ماشین لباسشویی بر عهده دکمه های تعبیه شده بر روی ماشین لباسشویی می باشد.

بنابراین دانستن معنی کلمات ماشین لباسشویی بسیار مهم و پر اهمیت می باشد بیشترین کلمات یا اصطلاحات به صورت انگلیسی می باشند بنابراین بهترین کار این است که با استفاده از دفترچه راهنما معنی کلمات روی ماشین لباسشویی را بخوانیم و از آن در موارد مختلف استفاده کنید.

 

معنی کلمه intensive در ماشین لباسشویی

یکی از برنامه‌های مهم، در اکثر ماشین های لباسشویی که در بیشتر برندها وجوددارد، شستشوی متمرکز و منحصر به فرد برای لباس های خیلی کثیف است. کشما میتوانید با انتخاب دکمه intensive این فرمان‌ را به ماشین لباسشویی دهید که قصد انجام این کار را دارید.

 

معنی کلمه rinseدر ماشین لباسشویی

در ادامه بررسی معنی کلمات روی ماشین لباسشویی به کلمه یا اصطلاح rinse میرسیم که به عنوان یکی از اقدامات پرکاربرد ماشین لباسشویی مخصوصاً در ماشین های لباسشویی سطلی شناخته میشود.

برای انجام این کار باید دکمهrinse را فشار دهید.این دکمه به معنای آبکشی می باشد.

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی

معنی کلمهsynthetic در ماشین لباسشویی

شما با فشردن این دکمه به ماشین لباسشویی این دستور را صادر می کنید که قصد شستشوی لباس با بیشترین حجم و تمیز کردن انواع لباس های معمولی یا الیافت مصنوعی را دارید. برای انتخاب برنامه شستشوی لباس های معمولی باید دکمه مربوطه را بزنید.

 

معنی سایر کلمات روی ماشین لباسشویی

در قسمت بالا به معنی کلمات روی ماشین لباسشویی پرداختیم و اینک به صورت مختصر و کلی  معنی سایر کلمات را خواهیم گفت:

 

Cotton

شستشوی لباس های پنبه ای_ الیاف طبیعی

Cotton eco

شستشوی لباس‌های پنبه‌ای با صرفه جویی انرژی

Drain

اجرای عمل تخلیه

pre wash

شستشوی اولیه برای خیس کردن لباس ها

Rinse+

انجام یک بار آبکشی اضافه

CreaseCare

شستشوی ضد چروک برای اتوکشی آسان

Quick 30

شستشوی سریع در ۳۰ دقیقه

blanket

شستشوی پتو یا لباس های پارچه های ضخیم

 

نتیجه گیری

ما در این مقاله  اطلاعاتی در رابطه با کلمات روی ماشین لباسشویی در اختیار شما قرار دادیم. کار کردن با ماشین لباسشویی به عنوان یکی از پرکاربرد ترین وسایل هر خانه نیاز به داشتن اطلاعاتی هر چند جزئی دارد. چرا که اگر این اطلاعات درست و دقیق به ماشین لباسشویی انتقال داده  نشوند نه تنها ماشین لباسشویی درست کار نمی کند. بلکه می تواند علاوه بر خراب کردن لباس ها خودش نیز دچار مشکل شود. اصطلاحاتی که ما در این مقاله به آن پرداختیم در اکثر ماشین های لباسشویی به این شکل می باشد به جز موارد جزئی که شما باید با مراجعه به دفترچه ماشین لباسشویی ترجمعه کلمات روی ماشین لباسشویی مدنظر خود را متوجه شوید.

امتیاز دهی به مطلب
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

تماس