کولر گازی اسپلیت
  1. خانه
  2. آخرین مطالب
  3. آبریزش پنل

آبریزش پنل


 

آبریزش پنل کولر گازی اسپلیت پس از یک فصل خاموش بودن دستگاه کولر گازی در هنگام شروع فصل گرما پس از روشن کردن دستگاه با مشکلی مانند ریزش آب از زیر پنل و خیس شدن دیوار مواجه شده اید نگران نباشید ما با توضیحات لازم در صدد آن هستیم تا با راهنمایی ، مشکل شما را حل نماییم، پس با ما همراه باشید :

گرفتگی شیلنگ درین تخلیه آب کولر گازی اسپلیت در آبریزش پنل 

شایع ترین مشکل در شروع فصل گرما این است.   پس از چند دقیقه روشن کردن دستگاه کولر گازی اسپلیت بجای تخلیه آب از شیلنگ تخلیه آب که اصطلاحاً درین می گویند. از زیر پنل آبریزش دارد که این امر ناخوشایندی برایتان است. چون هم به دیوار منزل یا محل کارتان آسیب می رساند.

و در دراز مدت امکان آسیب رساندن به فن بلوو و حتی موجب سوخن فن پنل و آسیب به برد دستگاه باشد.

پس این مشکل را جدی بگیرید و با ما باشید تا در بررسی این مشکل یار و یاورتان باشیم .

امکان گرفتگی و کثیف شدن تانک یا محفظه نگهداری آب در پنل و گرفتگی در مسیر شیلنگ درین یکی از شایع ترین موارد در این نوع مشکل هست که با تمیز کردن و باز کردن راه شینگ مورد برطرف شده و براحتی میتوانید از کولر گازی اسپلیت خود استفاده نمایید البته لازم به ذکر است.

که این کار توسط فردی مجرب و مسلط باید صورت بگیرد و ما به شما پیشنهاد میکنیم که با مسعود سرویس تماس بگیرید تا در اصرع وقت کادری مجرب برای سرویس دستگاه اعزام و در جهت رفع عیب یاری تان باشند .

شارژ گاز کولر گازی اسپلیت

احتمال دیگر که بیشتر بعلت ضعف در نصب دستگاه های کولر گازی اسپلیت و یا استفاده از دستگاههای غیر برند و فرسوده می تواند بوجود بیاید.  یخ زدگی اواپراتور یا همان پنل است. آن هنگام شما با باز کردن قاب جلویی پنل و برداشت توری یا همان فیلتر میتوانید یخ زدگی را مشاهده کنید.

که در این مورد بخصوص در هنگامی که دستگاه به حالت اسند بای میرود یخ اواپراتور رفته رفته آب می شود. از دریجه بلور فن بصورت ذرات ریز آب به سمت بیرون پرت می شوند.

این اشکال ناشی از کمبود میزان گاز فریون یا مبرد در سیستم خنک کنندگی دستگاه که باید با بازدید سرویسکار مجرب صورت گرفته در شارژ گاز به میزان لازم انجام بگیرد.

گرفتگی لوله مویین 

آخرین احتمال که جرء از موارد بسیار نادر این است که مانند مشکلی که در مورد بالا گفته ایم.اواپراتور یا همان پنل کولر گازی اسپلیت یخ میزند یا اصطلاحا برفک میزند که دلیل آن کمبآبریزی کولر گازی ود گاز در سیستم نیست بلکه گرفتگی در لوله مویین هست 

البته این مورد بیشتر در دستگاه هایی با عمر زیاد اتفاق می افتد. کل سیکل تبرید توسط سرویسکار مجرب و با محلولهای مخصوص شسته شود.سپس از دستگاه استفاده نمایید.

خواهشمندیم تشخیص و نحوه رفع عیب یا عیوب دستگاه کولر گازی اسپلیت خود را به ما مسعود سرویس بسپارید. تا تابستانی خنک را برایتان فراهم آوریم.

 

instaup apk gbwhatsapp apk   ativador office 2019

امتیاز دهی به مطلب
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست

تماس